27 December 2013

Kisah cuti krismas

Fuhhhh penat wooo dua minggu straight kene keluar g site...lagi mencabar minggu ni en.suami pun outstation ke penang...memang layanzzz hehehe...nasib baik la ada cousin and adik aku teman kan...so bole la diorang tengok-tengokkan anak bujang aku dua orang tu...hehehe

Nasib baik gak minggu ni ada cuti tengah-tengah minggu...hahahaha...cuti krimas...dapat la rest sehari...tapi rest ke???? Hahahah

Selasa malam aku basuh baju yang super banyak tu...berapa trip pun aku tak ingat...tu pun tak terus sidai...yela layan anak kan...diorang da tido baru sidai...pastu layan ayat-ayat cinta ngan adik n cousin aku sampai pukul 1.00am hehehe

Pagi bangun sambung lagi basuh baju...kejut adik aku g bli breakfast...pastu sambung sidai baju plak...pastu siap-siapkan anak-anak...nak ke ikea katanya...hahaha

Ok g ikea lepas zohor...senang dah solat sume...sampai ikea dah pukul 3 lebih...g makan dulu...semua orang kelaparan...pas makan jenjalan dulu kat dalam the curve...layannnnn

Kat ikea takde beli ape pun...cuci mata sambil survey-survey barang yang aku nak beli untuk majlis kawen cousin aku raya cina nanti...tapi ada la beli 2, 3 barang...beli pokok bunga ngan pasu dia n tisu je...hahaha...kalo takde suami aku cam susah gak aku nak beli...sebab suka tanya dia dulu ok ke tak...heheh

Keluar dari ikea pukul 7 lebih pastu singgah makan kat mamak bandar tasik selatan...kakak ipar aku nak makan sana...layannnn...makan naan cheese...ok la...yang kelakar nya pandai pulak aliff order...order nasi limak kau...hahaha...asik cakap kat f amad dia "alep nak nasi limak" hehehe...bila suami aku takde f amad n f jean dia lah yang tolong layan :)

Lepas makan terus balik rumah...so korang rasa rest ke aku walaupun cuti??? Hahahaha takde maknanya...pantang cuti mesti gatai nak keluar gak...hehehe

Selfie dengan Qausar sementara tunggu abang aku datang amik

Bergambar dalam kereta...hehehe

Ok ni masa makan kat kedai mamak...pandai qausar tengok menu nak order...hehehe

Yeayyy dapat makan :)

Aliff boleh plak main-main telinga f amad...hahaha

Ok f amad pun layan je keletah Aliff...hehehe...dah dapat makan perut pun kenyang hati pun senang...hehehe

Ok tu je kisah cuti krismas aritu...kebetulan cousin aku nak balik kampung dah wiken ni...tu yang bawak dia jenjalan :)

Daaaa :)

2 comments:

  1. tak ada buat apa..
    duk rumah jer.

    ReplyDelete
  2. Nak kirim tempat letal plastik..2 unit.. rak kat store 1 unit..

    ReplyDelete