1 January 2014

Selamat Tahun Baru 2014

Selamat tahun baru kepada korang yang baca blog aku...heheheh...2014 dah sekarang...semoga tahun 2014 memberikan perkara-perkara yang baik-baik dan yang happy-happy aje :)

2013 pun dah berlalu...banyak suka duka pahit manis masa tahun 2013...semoga ia menjadi pengajaran dan baiki untuk tahun 2014 ni...inshaAllah :)

Ok aku nak tunjuk sesuatu...heheh...aku ade beli kalendar 2014 yang tersangat la comel...sanggup aku tanya dari seller ke seller yang ada jual kalendar ni, masih available ke tak...sebab dia tersangat limited...hehehe...nasib aku baik sebab kalendar ni masih available kat satu seller ni...harga dia pun aku rasa paling murah dari seller yang lain...ok jom tengok kalendar yang aku maksudkan tu :)
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V






Hah comelkan!! Sampul dia pun dah comel apatah lagi kalendar tu...hehehhe...berkenan sangat...pastu ada sticker bole tampal-tampal...macam birthday ke anniversary ke meeting ke...hehehhe so excited :p

Ok la tu je nak tunjuk pun...kalendar baru untuk tahun baru...hahaha...tak sabar nak masuk office esok...boleh main tampal-tampal...heheh

Daaaaaaaaa :)

9 comments:

  1. kalendar tu sangat sweet dan comel. pinky dan nampak remaja jelita gitu haa..
    cair tengok nya

    ReplyDelete
  2. Sweet,,, akak pakai kalendar yg jabatan bagi je uyah,,, lagi 1 akak suka kaledar kuda,,, hihihihi

    ReplyDelete
  3. ya allah, comelnya kalenderrrr..kalau saya ni,hari2 belek sebab comel sangat..hehehehe! available lagi tak? beli kat mana uyah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...uyah bli kt ig yanasgallery tp taktau ade lg ke tak...ce tgk kt ig things2shop, sbb td de tgk dia ade jual :)

      Delete
  4. uyah, comel sgt pinky2!beli katne..lenkali nk kirim satu plisss..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Comel kan hana...uyah dah tag hana kt ig yg ade jual kalendar tu :)

      Delete
  5. selamat tahun baru.. :)

    waaahh..memang comel betul....

    ReplyDelete