31 July 2012

Shopping barang baby :)

Hallluuuu....seperti yang dijanjikan harini nak update pasal shopping barang baby kat Expo Midvalley hari jumaat lepas...heheh...memang dah plan nak g sana so memang sangat bersemangat ok...hahah...aku tak g bertiga jek dengan suami and Aliff tapi adik beradik and ipar duai pun follow sekali...hahha...g sana dalam pukul 11.00 am lebih...ingatkan senanglah dapat parking kan tapi hampeh memang susah giler dapat parking...berapa kali kitorang pusing baru dapat...punya penuh haritukan...masa tengah-tengah cari parking ramai jek yang keluar dengan tangan masing-masing penuh dengan barang-barang baby...ni sure lah diorang g expo kat dalam tu...hahah ingat ko sorang je ke yang excited uyah oiii...

Masa dapat parking pun dah nak dekat pukul 1.00 pm...so yang lelaki nak g solat jumaat...ingatkan boleh lah shopping dulu sementara tunggu diorang balik dari solat jumaat...tapi memang tak lah sebab time kaum adam pergi solat jumaat kaum hawa yang bekerja kat Midvalley tu semua keluar menyerbu expo tu ok....hahah memang tak boleh nak bergerak langsung...aku sempat beli pampers whooppee je....pastu surrender g duk kat tengah-tengah sementara tunggu suami balik dari solat jumaat...bila diorang dah balik dari solat jumaat baru lah keadaan reda sikit...orang-orang pun dah tak ramai...so mula lah pencarian barang baby...heheh...kitorang semua berpecah cari barang masing-masing :)

Tapi sebelum tu of course la kitorang pergi redeem goodie bag kan...almaklumlah dah daftar online so g kat kaunter express jela...hehhe

Goodie bag and Guide Book :)

Ni semua yang ada dlam goodie bag tu ek...suka!!
 Pas dah redeem baru lah mula shopping...yeayyy...banyak jugalah kali ni aku membeli barang-barang baby and ada jugak barang-barang yang memang aku dah aim nak beli kat sini sebab tau harga dia mesti lagi murah...ok jom tengok barang apa yang aku dah beli :)

Pampers brand Whoopee saiz s untuk baby pastu dapat free saiz L untuk Aliff :)

Kat booth babylove beli Nursing Pillow, Bantal and Changing Mat :)

Beli barut yang comel :)

Nampak tak stokin merah tu...itu free gift tau :)

Napkin

Nursing Cover :)

Towel untuk baby and ubat gigi untuk Aliff...pastu percuma ubat gigi untuk ibu :)

Ok ni segala barang yang aku shopping haritu...suka!!!
Hahah banyak tak aku shopping??? suami aku layankan je...total semua barang ni lebih kurang dalam RM350 je...tak banyak sangat pun kan sebab memang dah tau kalau kat expo barang mesti murah so dapat lah berjimat sikit...hahahha...ok sebenarnya tak puas nak shopping lagi masa tu...macam ada lagi jek yang tak cukup tapi bila tengok jam dah pukul 5.00 lebih dah...so nanti takut tak sempat nak berbuka pulak kan...takpelah lain kali banyak lagi expo-expo boleh pergi...hehhe kemaruk shopping aku ni...ok daaaaaaa itu saja :) 

No comments:

Post a Comment