26 July 2012

Baby Snuggle Nest (Portable Baby Cot)

Haiii sedar tak sedar dah hari ke-6 kita berpuasa...rasa kejap je nak masuk seminggu kan...Alhamdulillah setakat ni masih mampu lagi berpuasa...baby dalam perut ni pun ok tak meragam...harap-harap dapat puasa penuh sama macam pregnantkan Aliff 2 tahun lepas :)

Ok sekarang aku dah nak masuk 32 minggu iaitu bersamaan dengan 8 bulan...tapi tak banyak barang yang aku dah beli untuk baby bakal lahir ni...aku tunggu esok sebenarnya...sebab esok nak pergi Expo Baby kat Midvalley...yeayyyy siap minta cuti lagi tau sebab lepas pergi expo tu nak balik Melaka rumah ibu mertuaku...berpuasa dan berbuka pulak kat sana...hehehh :)

Walaupun aku tunggu Expo Baby esok aku tetap survey-survey online barang baby...heheh...sekarang ni memang setiap hari aku akan survey barang baby...kalau tengok kat cik google tu memang geram je la...ok ada lah beberapa barang yang aku beli online dannnnnn semalam aku dah dapat satu barang ni...yeayyy...aku beli portable baby cot...memang dah lama cari benda ni...bila tengok ada orang pakai macam best jek...tu yang gigih aku cari kat cik google...mula-mula tu jumpa brand First Year ingat nak beli je tapi harga dia agak mahal jugak la so aku try surf cik google lagi and jumpa lah portable cot ni brand Hi-Mind...pastu yang bestnya brand ni ada dua color iaitu color biru and merah pink...of course lah aku amik biru kan sebab baby aku lelaki...heheh

Barang yang sampai semalam...suka :)

Ini dia portable baby cot :)

Boleh dilipat dan dibawa ke mana-mana :)

Tadaaaa comelkan...heheh :)
Ok aku suka dengan baby cot ni...comel okkk...siap ada polkadot lagi...hahah...erm agak besar gak lah baby cot ni...dan yang penting senang dibawa ke mana-mana dan bila-bila masa sahaja...hahah...aku beli portable baby cot ni dari sini ye kawan-kawan Lil' Rayyan Boutique dengan harga RM80 belum termasuk postage...harga brand Fisrt Year kalau tak silap dalam RM170-180 gitu lah...so aku telah berjimat di situ kan...hahah :)


No comments:

Post a Comment