16 July 2012

Avent ke Tommee Tippee??

Tengah pening nak beli botol ape sekarang ni untuk Aliff dan adiknya...sekarang ni bagi Aliff pakai botol Avent tapi kadang-kadang ada masalah leaking masa Aliff menyusu or masa buatkan Aliff susu...rupa-rupanya ramai gak ibu-ibu kat luar sana yang alami perkara yang sama...tapi aku suka dengan botol susu Avent ni walaupun mahal tapi tahan lasak...heheh...tapi sekarang ni dah macam suka pulak kat botol Tommee Tippee...comel jek and ramai gak ibu-ibu yang beralih kat botol Tommee Tippee ni sebab diorang cakap takde masalah leaking lagipun puting botol Tommee Tippee ni lagi lembut...ermmm fening dahhh :p

Starter Kit Avent

Ni starter kit botol Avent...sebenarnya aku dah jatuh cinta dengan starter kit ni...hahahha

Tommee Tippee Bottle
Ni plak botol Tommee Tippee...aku pun dah jatuh cinta gak kat botol ni...hahahha...aku pulak yang lebih-lebihkan...mestilah untuk pastikan yang terbaik untuk anak-anak aku...wahhhh gitu...yang penting dua-dua botol ni Anti-colic and BPA-free :)


No comments:

Post a Comment