2 September 2013

Open House 2013

Setiap kali nak raya mesti aku akan diajukan soalan "tahun ni buat open house?"...heheh...ye memang tiap-tiap tahun aku buat open house sejak duk kat kajang ni...eh cuma tahun lepas je tak buat sebab aku dah sarat mengandungkan Qausar...tahun ni sambung buat balik...bukan ape senang aku rasa kalo buat open house ni...penat sekali je :)

Oh ye menu utama kali ni ialah Lontong...ada juga nasi lemak daun pisang, air bandung soda, kuih-muih dan pencuci mulut...tahun ni kuah lodeh tu aku masak sendiri tapi kakak ipar aku tolong...nasib baik lah ade kakak ipar and adik ipar...diorang lah yang tolong mana yang aku tak sempat...mekasih ye kak epah and dak adda :)...masak sendiri sebab suami aku ni suka kalau ada sesuatu hasil dari air tangan aku sendiri...hahah...ok la first time tu masak lontong...dengan kuantiti yang banyak pulak tu...layannnn

Ok kita layan gambar lagi ye...tapi maaf la kualiti gambar kurang memuaskan...almaklumlah pakai hp jewww :p

En. suami tengah pilih-pilih sayur :)
Cari barang-barang plastik untuk makan minum
Tu dia...penuh satu kete...kete viva je pun :)
Orang pertama datang...heheh...kak noriah n dayah :)



Mak-mak dara...heheh :)
Lisa diapit dua boboy...heheh..mekasih nena sudi datang :)
Miji ngan suami saya...eh dak sel pun nak juga...heheh :p
H2M...mekasih korang sebab datang :)
Bos kite :)
BFF Jul n Beb :)
Mekasih korang sebab datang :)
abang aku, suami faradilot ngn dak opis :)
Faradilot ngan adik-beradik kite :)
Qausar dapat duit raya dar aunty juli n aunty baby :)
The makanan dan minuman :)

Terima kasih korang sebab sudi datang...maaf kalau banyak kekurangan...maaf juga kepada sesiapa yang tak sempat nak jemput...memang kelam-kabut sikit masa hari kejadian pastu dengan handphone buat hal lagi...

Tapi kurang bestnya sebab keluarga aku and mentua tak dapat datang sebab masing-masing ada hal di kampung...ramai yang datang sebenarnya tapi tak sempat nak amik gambar semua tetamu...ada juga yang tak sempat nak layan...huhuh...Moga tahun depan dapat perbaiki mana yang kurang.

Sekian.... daaaaaaaa :)




1 comment: