12 March 2013

Dia dah mai dah

Masa aku pregnantkan Qausar aku tak suka betul dengan benda ni...kalau ada orang yang jual barang baru kat FB aku rasa semak je...siap rasa macam nak remove...betullah kata orang ada benda yang kita suka masa tak pregnant tapi bila pregnant mesti kita tak suka...aku pun alami benda yang sama...tapi sekarang ni dia mai balik dahhh...aduhhhh memang kopak lah aku kalau ikut nafsu...tapi sabar tahan tahan dari mengikut nafsu serakah...Tupperware ohhh tupperware kenapa lah aku gila sangat kat kau...pastu semakin menjadi-jadi pulak sekarang ni...pantang nampak tupperware yang cantik terutama sekali kaler pink ngan merah terus rasa cam nak beli...dah la tu yang cantik-cantik of course lah yang oversea punya kan...geram plak aku tengok haishhh sabau sabau...beli mana yang mampu jek...heheh...k kat bawah ni gambar-gambar tupperware koleksi terbaru aku...heeeee saya suka saya suka :)


Lolli Plate Pink
OT Pink
Bekas Pink
Botol Air 2L Fushia Pink from Philippines
Botol Air 500ml
Botol Air Flip 1L Fushia Pink from Mexico
Jumbo Mug Pink
Botol ang Mug pakai kat Opis
Bekas Pink
Sudu Garfu Pink and Merah
Senduk tepi kiri kanan dari Indonesia sudu kecik Malaysia punya
Tempat Roti, Mangkuk Dessert and Pinggan Kuih Merah from Indonesia
Modular Mate Merah
Jug Merah from Oversea tak ingat dari mana
Goodie Box warna-warni
Tumbler Donald Duck free gift  masa beli Shaklee

Yeayyyy tu je setakat ni...buat tambah-tambah yang sebelum ni...Alhamdulillah setakat ni banyak yang pakai dari simpan je dalam lemari k...bila pakai cik abang pun tak marah...heheh...contohnye camni



 Heheheh ok la daaaaaa :)
















No comments:

Post a Comment