5 June 2014

Semalam punya cerita :)

Semalan dapat mc dek kerana mata bengkak.. tak tau la aku ni selalu gak dapat sakit mata tapi bukan sakit mata yang merah-merah tu eh...sakit mata aku ni dia jadi bengkak pastu dekat area antara pipi and telinga timbul biji-biji yang agak sakit jugak la...so semalam doktor bg mc sehari suruh rehat :)

Lepas pergi klinik en.suami hantar balik rumah suruh rehat...tapi aku masuk je rumah letak beg terus g dapur tengok apa yang boleh kemas...hehehe...bila tinggal sorang kat rumah memang ligat la kepala aku ni pikir nak buat itu nak buat ini...rasa dah sakit mata tengok dapur lama tak berkemas...heheh

So semalam kemas la dapur dengan bilik belakang tapi tak semua bahagian aku kemas...mana yang aku rasa perlu jek...hehehhe...sampai makan untuk lunch pun aku tak sempat masak


Ok ni kat bilik belakang...sebelum ni board yang kat atas meja tu takde...aku beli benda tu kat daiso...semalam je baru letak benda-benda tu semua...hehehe...ohh ye kufi Allah Muhammad tu aku buat sendiri...ok tak? Baru belajar sikit-sikit...en.suami cakap cantik...dia yang tolong printkan :)


Ni pulak bahagian dapur yang aku kemas...ala takde kemas apa pun aku cuma tukar alas meja tu dari hijau kepada pink...yeahhh my favorite kaler...heheh...baru la rasa sedap mata aku memandang...hahahha...pastu aku dah label barang makanan kat bekas tupperware tu and kemas kotak-kotak letak dalam bekas daiso kt atas tu...kalo tak bersepah gak...hiksss

Dah lepas kemas-kemas baru aku tido jap...pukul 5.00 pm baru bangun cepat-cepat g dapur masak untuk makan malam...hahahah...dah siap masak makan malam buat air and goreng keropok pulak untuk makan petang en.suami and anak-anak...heheheh...samalam makan malam awal jugak sebab en.suami cakap dia nak ke surau..bila dah makan awal bole la dia duk surau dari maghrib hingga ke isyak...Alhamdulillah...rasa semalam macam jadi surirumah sepenuh masa pulak...heheh...bila la bole jadi betul-betul kan...hurmmm :p

Ok la daaaa :)


10 comments:

  1. alahai tgk dapur umh org cntk je.kalo umh sy bersepah2 haha..xreti nak kemas elok cmne...

    ReplyDelete
  2. seronok dapat mengemas kan.. :) walaupon time mc..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye aty...rasa hilang stress bila dapat mengemas...heheh

      Delete
  3. suke akak tgk..suweet je kaler

    ReplyDelete
  4. kat mana nak carik board utk tampal2 notes tu ek? hee

    ReplyDelete