19 June 2014

Oh piala dunia

Piala dunia, peminat tegar bola memang tunggu la piala dunia ni...aku dengar kat radio sampai ada yang sanggup berenti kerja sebab nak pergi brazil menyaksikan piala dunia ni...pastu ada yang kumpul duit 2 bulan sebab nak beli tv besar nak tengok bola...haishhhh macam-macam kan peel peminat bola ni...ermmm

Pastu kat FB pun macam-macam status pasal piala dunia ni...kadang-kadang kelakar kadang-kadang macam haram pun ada gak....hahahah...aku ni sebagai pemerhati je...takde la suka sangat tengok bola ni tapi takde la pulak tak suka kan...boleh je layan...aku ni adik beradik lain semua lelaki jadi dah biasa layan bola ni...pastu dah kawen ni pun suami peminat tegar bola...nak tak nak kene la layan...kekeke...tapi takde tau semua...tau sikit-sikit je pun pasal bola ni...apa yang suami aku sokong aku ikut je...cuma JDT memang takleh nak elak la kan...penyokong tegar ni...hahahah :p

Ok tak yah menyimpang sangat...piala dunia ni suami aku sokong Italy...jadi aku pun sokong italy le...hehehe...sanggup tu suami aku belikan aku dan anak-anak baju italy...layannnn...kalau bukan aku ngan anak-anak yang layan sape lagi kan...kekeke

Setakat perlawanan pertama italy dah menang 1-0 dengan england...okkk rupa-rupanya baba aku and adik aku amat sokong england...kali ni baba and suami aku tak sama pasukan...kekeke...kalo club baba and en.suami sama-sama liverpool :)

Jom aku belanja gambar kitorang layan en.suami...semangat dia suruh kitorang bergambar dengan jersi/baju italy...hahah





Heheheh...comel tak kitorang....puiiiihhhh hahahah comel la sangat kan :p

Ok nak cakap jersi tu aku boleh pakai kat umah je...sekali tu je la pakai...sebab????

Sebab en.suami tersalah pilih saiz...hahahah k bai



7 comments:

  1. Hye...salam perkenalan....samolaa kiterrr....hubby kita pon penyokong tegarrrr ITALY...1 family beli baju iTaly.....ada ntry gak...same2..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal juga suffiah zee...nnt bole baca entry awak pulak...heheh

      Delete
  2. semangat nau..kembang2 hidung cik lan! sokong italy punya pasal..adik akk tu pon kemain lagi..sanggu bangun 6 pagi pegi mama tgk bola..huh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...semangat semangat...tp dgr amad g tgk bola kt mamak kul6.00 pagi...mcm tak percaya...heheh

      Delete
    2. pkol 6 pagi?? ade game ke pkol 6??

      uyah.. matlan beli saizkecik ek? uyah dah gemok ek? kehkehkehkehkehkee

      Delete