15 August 2012

Shooting Raya 2012

Minggu lepas hari jumaat opis aku ada buat Majlis Nuzul Quran dan Iftar bersama staff dan family...pukul 3.00 pm dah mula majlis sebab ada ceramah untuk Nuzul Quran...lepas ceramah jek siapa-siapa yang nak bawa family boleh balik ambik...aku balik lambat sikit sebab suami ada kerja pulak kat KL...sudahnya ambik Aliff lambat sampai opis balik pun lambat...dah azan baru sampai opis...huhuh

Ok sebenarnya nak cerita yang malam tu gak kitorang ada shoot studio untuk raya...lepas suami aku solat terawikh baru kitorang gerak pergi studio...dalam pukul 11.00 pm gak lah start shoot...tu pun shoot gambar adik  kakak ipar aku dulu...pastu ambik gambar adik aku and wife dia pulak...pastu baru gambar aku and family...masa tu tak tau dah pukul berapa sebab Aliff pun dah mengantuk...gambar takde lah banyak sangat tapi pening gak lah nak pilih...hahah...Aliff kurang memberi kerjasama sebab dah penat kot...pastu ada gambar dah ok apak Aliff pulak mata dia stim...hahah...macam-macam...kitorang habis shoot dalam pukul 2.00 am kot...pastu balik singgah tapau nasi goreng ayam and terus sahur...hehehe









Ok ni je gambar yang aku sempat dan rajin nak edit...pastu ada sikit yang aku amik dari FB suami aku...siapa-siapa yang berminat nak shoot kat studio suami aku ni boleh pergi kat FB dia ek Matlan Sopan :)


No comments:

Post a Comment