27 August 2012

Raya yang memenatkan :(

Rasanya belum terlambat nak ucap Selamat Hari Raya pada korang semua kan...cehhh macam lah ramai sangat yang baca blog ni...hahaha...tak kesah lah kan...

Actually raya kali ni tak tau lah nak cakap raya ke tak...tapi penat nya bukan main lagi...rasanya kat Melaka tak raya sangat...kat Johor lagi lah boleh dikira berapa jek rumah yang dapat pergi...ermmmm...masa kitorang banyak habis kat jalan jek...

Raya pertama pergi beraya kat rumah sanak saudara sebelah mak mertua...raya kedua duk rumah jek tunggu orang datang beraya...raya ketiga beraya umah adik ipar pastu terus balik Johor pastu terus pergi rumah pakcik anak dia bertunang...raya keempat beraya jap kat kampung sebelah mak aku pastu terus pergi KL...raya kelima pergi melawat pakcik aku kat HUKM and terus balik Johor semula and sempatlah beraya satu rumah kat kampung...raya keenam pergi beraya kat kampung sebelah baba aku pulak...dapatlah empat rumah...pastu siap-siap terus balik kampung mak aku ada kenduri kahwin...raya ketujuh pergi rumah orang kahwin...petang dalam pukul 6.00 pm balik semula Pekan pastu siap-siap pergi JB plak sepupu aku nikah...raya kelapan pergi JB sepupu aku kahwin....pastu petang terus balik Kajang...waaaaaaaaaa penat wooo...ni sebenarnya pun demam tapi datang jugak kerja...malas nak pergi amik MC...huhu

Raya macam tak raya...lecehkan time raya-raya ada kenduri kahwin...nak beraya pun tak boleh sangat...huhuhu...semua orang sibuk buat persiapan kenduri kahwin...k lah gambar raya tak boleh nak upload sekarang sebab ada dekat suami aku...bila dia dah bagi nanti baru bole update gambar raya tapi rasanya tak banyak pun...huhuh


No comments:

Post a Comment