18 December 2011

Masa giler-giler













Semalam mak n bapak aku datang tapi diorang terus g rumah adik aku..huhu rumah adik aku pun sekangkang kera jek ngan rumah aku..hehheh..semalam pun takde buat pe sangat cuma kemas-kemas rumah jek heheh

Sekarang ni aku n family ada di perodua..buat pe kat perodua ek? Haha saje tengok-tengok kete..tapi bukan aku pun yang tengok..aku n ipar duai aku duk dalam kete jek..buat pe kitorg duk dalam kete jek?sebab malas nak kuar..hahaha masa duk kete pe lagi mula la kegilaan masing-masing..tak caya? Meh tengok gambar yang ntah pape ni..layaaannnnzzzz

Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

  1. dari kanan.. bulat.. separoh bulat.. paling bulat.. ahahhaks.

    ReplyDelete
  2. Hahaha kalo fara ade mesti bulat jugak..hehehe

    ReplyDelete