19 December 2011

Koleksi tudung/pashmina :)









Halluuuuu pagi semua!!!! Breakfast apa tadi? Aku macam biasa la kan tiap-tiap hari breakfast nasi lemak..huhuhu nak kumpul lemak..ahaks :)

Banyak tak koleksi tudung/pashmina aku??hehehe..harini aku nak kongsi sikit pasal koleksi aku..yeayyy haritu aku cite pasal tupperware kan..k harini nak kongsi pasal tudung n pashmina lak..nak ikut kan takde la banyak sangat koleksi aku tapi saje gatalkan..dah tak tau nak cite apa..hahaha..aku ni memang la dari dulu pantang tengok kedai jual tudung-tudung ni mesti nak singgah takpe la kalau tak beli pape pun yang penting dapat tengok-tengok..hehehe..suami aku pun dah faham..lagi-lagi la kalau g downtown tak kira downtown mana mesti ada jek beli sehelai dua..heheh..sekarang ni plak kat opis aku giler beli tudung yang ada awning tu..pantang nampak yang cantik sambar jek..hahaha..sebenarnya tudung awning ni aku cerewet skit sebab aku pakai yang awning dia silk jek yang lyra aku tak pakai..ntah tak tau nape tak suka..yang dak opis aku jual tu silk sebab tu aku giler sambar banyak-banyak hehehe..sebenarnya banyak lagi tudung/shawl aku tapi ada yang aku dah bungkus-bungkus nak bagi adik-adik ipar aku..sebabnya aku dah tak pakai..jadi daripda aku gantung jek tapi tak pakai baik aku bagi dorang kan sebab dorang pakai..hehehe..ok lain kali aku kongsi koleksi aku yang lain pulak ye..daaaa

Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment