6 September 2011

Tiga kali potong kek :)

Wahhhhhhh memang meriah giler r birthday aku tahun ni...siap potong kek tiga kali...huahaha...tapi yang memang tak sangka sangka kek buatan dari suami ku tercinta....hahah..penangan raya kan kedai kek tak bukak jadi suami aku yang memang kreatif ni buat sendiri la kek untuk aku...huahahha...kecik dan comel jek kek nya..

ok ni la kek yang suami aku buat...meriah okkk...hahaah...tq ye suamiku kerana sanggup buat sendiri kek ni...hehhe...boleh tunjuk gambar kek jela kan...gambar aku tiup lilin tak boleh nak tunjuk sebab memang macam hantu...masa ni tengah tido suami aku call suruh bukak pintu...suami aku n adik beradik aku semua g main futsal...tak tau dorang balik pukul berapa baik aku tido...hahah...bila bukak pintu terus dorang nyanyikan lagu "Happy Birthday"...terkejut gak la sampai Aliff pun terjaga...dengan muka yang sememeh aku pun tiup lilin ngan Aliff dan suamiku sekali...hehhe

ni kek kedua aku...hahah...ekceli kek ni aku kongsi dengan mereka mereka yang lahir  bulan ogos dan september...hahaha ramai gak la masa ni...ni kat rumah makcik aku fa ila...dia buat kat rumah dia senang semua serbu...haha..tiga tingkat gitu..kek ni makcik aku fa diah yang sponsor...masa ni ada amik gambar untuk semua family atuk aku...kebetulan hari jadi aku...aku pun saje jek mintak kek...tak sangka dorang beli gak sebab sambut sekali semua yang bulan ogos n september :)

yang ni pulak kek ketiga aku...hahha bukan main banyak kek tahun ni...ni aku sambut ngan cousin aku semah...dia pun lahir 2hb okk...dia yang plan nak celebrate sama sama...aku on jek...hahah...tapi masa ni kitorang pun panggil gak sape sape yang lahir bulan september...memang ramai betul family aku yang lahir bulan september ni...comel comel plak tu...huahahha :)










No comments:

Post a Comment