15 September 2011

Aliff dah boleh merangkak :)

Dua tiga lepas Aliff tak sehat...asyik muntah muntah jek...pas minum susu dari aku kadang kadang dia muntah...suami aku cakap mesti susu aku tu yang buat dia muntah...ntah la aku rasa takde lak makan yang bukan bukan...sian Aliff...pergi klinik doktor cakap takde pape...doktor cuma bagi air garam jek...ermmm tapi alhamdulillah sekarang Aliff dah ok...happy sangat :)...dan yang buat aku lagi happy sebab Aliff sekarang dah boleh merangkak walaupun sikit sikit...hehhe mungkin sebab tu kot dia tak sehat haritu...rupa rupanya anak ibu nak membesar dan semakin bijak :)

Jom tengok video Aliff ni :)

video


No comments:

Post a Comment