22 August 2011

Iftar Iftar

Tinggal kurang lebih seminggu jek lagi kita akan menyambut Bulan Syawal dan berakhirlah Bulan Ramadhan..apa yang korang dapat sepanjang bulan Ramadhan ni selain menahan lapar dan dahaga??? cukup ke amalan sepanjang bulan Ramadhan ni?? huhuhu..aku mesti lah tak cukup kan sebab sedih tak dapat menunaikan solat tarawih kerana menjaga anak yang tercinta..Aliff kecik lagi tak kan nak bawak g masjid kan nanti lain pulak jadi nya..dah la sekarang anakku itu semakin lasak dan cerdik..haha

Sepanjang Bulan Ramadhan berapa hari korang berbuka bersama keluarga?? banyak buka kat luar atau kat rumah?? haha..aku tahun ni boleh dikira berapa hari jek berbuka kat rumah..selainnya berbuka kat luar bersama kawan kawan tapi paling banyak berbuka dengan kawan kawan suami aku..hahah..kst bawah ni aku aku ada list kan kat mana kitorang berbuka..hehe

1 Ramadhan - Berbuka kat rumah mak, Pontian
2 Ramadhan - Berbuka kat rumah
3 Ramadhan - Berbuka kat rumah
4 Ramadhan - Berbuka kat rumah bersama abang aku Nuar sekeluarga n dak Adda sekali :)
5 Ramadhan - Berbuka kat Shangri La Hotel, Putrajaya :)
6 Ramadhan - Berbuka kat Petronas Seremban otw balik Melaka
7 Ramadhan - Berbuka kat rumah mertua, Melaka
8 Ramadhan - Berbuka kat rumah mertua juga :)
9 Ramadhan - Berbuka kat rumah celebrate birthday suami :)
10 Ramadhan - Berbuka kat rumah abang aku Nuar :)
11 Ramadhan - Berbuka kat Red Wok, Bangi bersama officemate suami aku
12 Ramadhan - Berbuka kat rumah sambil menjamu kawan suami aku Inspektor Badang dan isteri :)
13 Ramadhan - Berbuka kat rumah kawan suami aku en.Matsen kat Salak Tinggi :)
14 Ramadhan - Berbuka bersama kawan kawan aku kat Bumbu Desa, Mid Valley :)
15 Ramadhan - Berbuka kat rumah kawan suami aku en.Faiq kat Cheras :)
16 Ramadhan - Berbuka kat rumah tapi beli makanan kat Bazar Ramadhan Jalan Reko :)
17 Ramadhan - Berbuka kat Ayam Penyet Metropoint bersama dak Adda :)
18 Ramadhan - Berbuka bersama officemate suami aku lagi Cuiyam,Rara,Tini serta suaminya kat Dilmi Seafood
19 Ramadhan - Berbuka kat rumah :)
20 Ramadhan - Berbuka bersama kawan Sekolah Teknik suami aku kat Warung Pak Maidin, Serdang
21 Ramadhan - Berbuka bersama kawan Sekolah Rendah suami aku kat Nuin, Bangi
22 Ramadhan - Berbuka kat Miros (office) sempena sambutan Nuzul Quran dan Majlis Berbuka Puasa :)

Fuhhhh padat gak jadual kitorang kan...hahah sampai arini jela sok sok tak tau buka kat mana plak tapi memang banyak berbuka ngan kawan kawan suami aku kan..heheh..gambar???? ada tapi nanti nanti la aku upload ek..daaa :)


No comments:

Post a Comment