5 August 2011

Baju Liverpool Aliff

Halluuu korang puasa tak harini. mesti puasa kan. hehe. ok rasanya haritu aku ada bagitau kat entri sebelum ni pasal pergi buka puasa kat rumah member suami aku sebab nak pergi amik baju Liverpool Aliff yang suami aku order dari UK kan. ok sekarang aku nak cite lak pasal excited nya suami aku dengan baju Aliff tu siap bawak g shooting lagi. huhu. ok malas nak cite panjang jom layan gambar-gambar Aliff yang tersangat comel ni. hehehe (puji anak sendiri plak kan. haha biarlah kalau aku yang tak puji siapa lagi kan. heheh)

Excited nya Aliff nak amik bola tu :) 
yang tak tahan tu siap ada nama Aliff tu kat belakang baju dia. hehe :)
suka!!
Aliff dah ngantuk la Apak.hhehe :p
bersemangat balik
muka Aliff excited nak kejar bola :)
ececeh tengok siapa la tu :)


ibu tolong ambik kan Aliff bola ye :)
Aliff dah mengamuk. dah letih la 
Ok sebenarnya banyak lagi gambar Aliff tapi ni jek la yang boleh aku nak tayang kan. heheh. ni kitorang shoot malam tau dalam pukul 10.00pm. masa on the way nak pi studio ni aku dengan arjuna kecilku dah tertido dalam kereta. ngantuk. Aliff kerana Apak kita turutkan kan. heheh. nasib baik dekat jek kat Puncak Jalil. balik rumah aku ngan Aliff terus terbongkang. haha. tapi TERIMA KASIH lah pada suami yang ku cintai sebab ajak kitorang pi shooting ni sebab hasilnya BERBALOI BALOI. heheh. ok dah bye selamat berbuka semua :)


1 comment: