23 June 2011

Kerusi Makan Alep

Selamat Pagi Semua!!

Hari ni takde la busy sangat..ermm suam-suam kuku je busy nya..hehe..hari ni nak cerita yang hari tu aku n suami nak pergi cari playmat untuk Aliff..yela dia kan sekarang dah pandai meniarap dan berpusing-pusing..kalau pakai karpet takut tak berapa bersih plak sebab karpet ni kan senang berhabuk..suamiku suruh aku pikir nak beli kat mana..aku pun cakap la kat balakong ada..dia cakap takde tempat lain ke..aku diam jek sebab tak tau kat mana ada jual..huhu..last-last suamiku mencadangkan pergi IKEA..dalam hati sukanyaaaaa..heheh..memang dari hari tu nak pergi sana.. :)

Sampai je IKEA terus pergi tempat budak-budak..tapi malangnya playmat yang kitorang cari tu takde..huhu..sadisnya..tapi aku memang dah agak dah IKEA memang takde benda tu..jadi alang-alang dah sampai sana cari la barang-barang Aliff yang lain..hehe..aku n suami dah sepakat nak belikan Aliff kerusi makan dia..so nanti kalo Aliff nak makan senang la..tak payah sampai dua orang nak bagi dia makan (sorang pegang sorang bagi makan)..hehe..dengan adanya kerusi makan tu pun senang la kalo kitorang nak makan boleh letak jek Aliff kat kerusi makan dia n kitorang boleh makan sekali..dah tak payah makan sorang-sorang :)

Dulu nak makan kan aliff macam ni kena dua orang (comelkan fa amat dengan apak bagi aliff makan) :)

Sekarang apak sorang jek bagi aliff makan..comel jek aliff duduk kat kerusi makan dia..heheh :)




1 comment: