5 September 2012

Terharu

Halluuu...

Wahhhh malas jek rasa nak masuk office hari ni...yelah kan cuti dari hari jumaat minggu lepas pastu sambung lak MC 2 hari...memang syahdu r duk rumah...mata ni pun sembab jek dek 2 hari bangun lambat golek-golek dengan Aliff...heheh

Apa yang aku terharu??? terharu sebab budak-budak office semalam call,message,whatsApp tanya dah bersalin ke belum...hehhe yelah 2 hari menhilangkan diri sebab tak bagitau pun diorang yang aku MC pastu diorang call aku tak jawab...hahah sekarang ni aku memang lah susah nak angkat kalau ada call sebab hp main sepah-sepah jek...message/whatsApp pun lambat jek reply...huhuhu...sorry ye kawan-kawan 

Terima kasih lah pada kawan-kawan yang mengambil berat pasal saya...hehhe terharu i tau :)

Note: Due aku 22hb ni tapi rasa nak cepat jek bersalin sebab dah tak larat :(

No comments:

Post a Comment