8 March 2012

Majlis kawen adik ipar saya :)

Hai selamat tengahari!!!
hahah tadi pagi dah update tengahari ni gatal nak update lagi...ko takde keje eh uyah...hahah...keje sentiasa ada cuma harini terajin pulak nak meng'update' blog ni...majlis adik ipar aku ni dah tiga minggu pun berlalu...baru sekarang aku nak update...ok la kan belum pun sebulan...hehe

Majlis adik ipar aku ni berlangsung tiga hari ok...hari jumaat petang nikah, jumaat malam berinai, sabtu majlis kat umah pompuan n ahad majlis kat umah mertua aku...so hari khamis aku dah start cuti...tapi dengan keadaan aku yang larat tak larat tu takde la aku buat keje sangat pun...aku cume tolong buatkan hantaran coklat n buah-buahan je eh pastu aku tolong lipat-lipat tisu ngan masukkan telur kat bunga pahar...tu jek yang mampu aku buat...ditambah pulak dengan hari sabtu tu aliff tiba-tiba demam...panas jek badan dia...pastu meragam tak nak g kat orang lain...sian aliff...bila dia demam dia lemah sangat tapi bila dah baik dia sangat aktif :)

Aku cuma ada gambar hari sabtu n ahad jek...tu pun amik kat adik aku ahmad huzairi...dia tolong amikkan gambar sebab suami aku mesti la busy kan :)

















Yang tema biru pink tu majlis umah belah pompuan n tema oren hitam tu tema umah mertua ku...hehe :)

daaaa :)

No comments:

Post a Comment