14 February 2012

Walaupun tak larat ku gagahkan jua :)

Assalamualaikum semua...
Lama sungguh aku tak update blog ni kan...sepi jek seperti aku yang sepi...sepi ker????hahaha...maaflah ye bukan apa bila tau pregnant terus terkejut badan-badan aku semua...mula la lemah longlai dan pening-pening kepala...pening yang tak tertahan rasanya...

Best tak tajuk kali ni....hahah...nak cite pasal simpton-simpton aku pregnant kali kedua...boleh tahan teruk jugak la pregnant kali ni...tak pernah-pernah aku masuk wad tetiba pregnant kali ni boleh plak masuk wad...3 hari 2 malam pulak tuh...haisshhhh...kalau duk hotel best jugak tuh....heheh....apelah nasib layan jela...untuk baby dalam perutku ini jugak kan...heheh

Paling best balik umah jek mesti terbaring...pening...balik umah je mesti pening...pastu ngan takde selera makan lagi...kalau boleh malam taknak makan nasi sebab mesti tak habis punye...sian suami aku...semua kerja umah dia yang buat....mana nak layan anak bujang aku si Alep lagi....nasib baik la suami aku seorang yang cool...tenang jek dia layan isteri dia yang dah larat nak buat pape ngan layan anak dia yang semakin lasak...heheh SAYANG ABANG :)

Tapi yang peliknya bila balik johor kg halamanku...cewahhh aku berselera jek makan...pastu ngan takde nak pening-pening sangat macam bila kat kajang nih...ntah tak tau la...aku baru balik johor minggu lepas...aku balik ngan abang,adik n ipar duai aku...suami aku tak balik sebab ada job...makanya aku lah kene jaga alep kan...bukan main lasak lagi dia kat kg....habis semua barang kat umah makcik aku dia tolong kemas...tapi aku ok jek layan alep...penat memang la penat tapi takde penat kalau kat umah kajang nih...adoiii tak tau la simpton apekah itu....macam-macam kan....mungkin suasana kg tu yang buat aku tenang jek...haishhhh tak kan nak amik cuti tanpa gaji pulak semata-mata nak duk kg.....haiii tak payah layankan sangat la uyah oiiiii....heheheh

Ok daaaa :)

No comments:

Post a Comment