1 July 2011

Di Tag :)

Ok hari rabu aritu cik Adda telah mengTag aku..huhu..baru hari ni aku sempat nak jawab..jom tengok apa jawapan aku..huahahah

Syarat syarat before jawab TAG nie :

a) segala soalan tag perlu dijawab menggunakan huruf awal nama anda
b)boleh pilih nama penuh ataupun nickname
c) tak kisah jawapan anda either in Malay or in English


1) what is your name : Siti Nazura Mohd Salleh :P
2) a four letter word : Saya
3) a boy's name : Salleh (nama baba saya tau)
4) a girl's name : Salmah
5) an occupation : Soldier (ceh..ntah apa2 jek)
6) a color : Scarlet (cam merah cam oren gitu la..huhahah)
7) something you'll wear : Sandal
8) a food : Sate willy
9) something you drink : Sunquick
10) something found in bathroom : sudu..erk!!
11) a reason for being late : Suami yang selalu bangun lambat...hahah (ampun bang!!)
12) something you should have : Shawl
13) a movie title : Sepi
14) a place : Sydney (nak pergi sana!!!)
15) a musical group : Sixthsen (betul ke eka dia ni..huhu)
16) an animal : Sotong (En.suami suka makan sotong...hehe)
17) a street name : Seksyen 7 (betulkan..hehe)
18) a type of car : Supra, Toyota Supra(suami aku cakap..haha)
19) the title of a song :
 Sampaikan salam..heheh 

hahahah...ntah apa-apa jek jawapan aku..siap google lagi..ok dah suamiku sudah panggil balik..hehe..jommmmmmmmmmmm balik :)





No comments:

Post a Comment