27 April 2016

Pagi tadi...

Assalamualaikum...

Dua tiga hari kebelakangan ni aku asik bangun awal je...actually bangun sebab hadi bangun nak susu...kalo tengok jam dah 5-6 pagi aku terus bangun je untuk pam susu...tadi bangun pukul 4.45 pagi pastu pam susu sambil tengok cite dilwale...heheh

Baju n beg sekolah budak-budak ni semua aku memang dah siap-siapkan malam tadi jadi macam ada banyak masa pulak pagi ni...lepas mandi n solat aku rasa macam nak buat breakfast untuk budak-budak ni kebetulan ada beli roti semalam.

Niat dihati nak buat roti salut telur isi gula n susu tapi bila aku siap-siapkan barang telur plak dah expired...heheh sabar je la...dah la roti da sapu dgn gula n susu...terpaksalah makan macam tu je...hehehe






Alhamdulillah seronok rasa dapat sediakan diorang breakfast sebelum pergi sekolah walaupun buatkan roti sapu jek...hehhe...aliff siap cakap " ibu esok nak macam ni lagi" tetiba rasa terharu...heheh...lain kali ibu buat breakfast berat sikit eh :)

Ok daaaaaa :)

No comments:

Post a Comment