11 September 2013

Susun Atur : Meja Solek

Halluuuuu...
Dah lama tak bersusunatur...
Hari ni nak cite sikit cara aku susunatur meja solek...
Meja solek ni aku pakai balik je masa abang aku kawen dulu...
Masa aku kawen beli katil and meja baru...tapi letak kat kampung...
So angkut yang abang aku punye...hehhe
Jimatttt :)
Dah ada rumah sendiri nanti baru beli baru...hehhe


Korang tengok la tu meja solek aku tuh...hahah
Sorry la ye bukan tak mo kemas
tapi takde masa yang cukup nak kemas...
sebelum ni memang tersusun je tapi bila lama-lama
cenggitu la jadinya...hihhi...maluuuuuuu


Ok ni gambar yang aku dah susun balik...
Tempat gantung tu sebenarnya tempat gantung mug
tapi aku guna untuk gantung gelang-gelang aku
so senang bila nak pakai terus capai je
takyah nak selongkar-selongkar laci :)
Bekas bedak, perfume dan lain-lain tu aku beli 
kat Daiso...lima hengget jek
senang letak semua dalam tu
takde lah bersepah sangat atas meja...heheh
Dalam bekas kuning tu pulak
barang-barang suami aku
macam butang baju melayu,jam dan lain-lain lagi

Ok apa yang ada dalam laci-laci sekalian tu ye???
Heheh...tu next entry la aku cite ye...
tak dan nak cite sekarang

Ginilah jadi sebelum dan selepas...hehhe :)



Ok daaaaaa :)

3 comments:

  1. baru nak tny macam pernah ku jumpa itu tempat sangkut gelang...rupanya tempat mug...sungguh KREATIP di situ...hehe...gambar after mmg sungguh kemas...teratur dgn penggunaan storage mcm tu..me likey...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih fizah...malu dgn gambar sebelum kemas...heheh :P

      Delete
  2. bila baca catatan ni,baru saya perasan bahawasanya rumah saya tak ada meja solek.lihat muka kat cermin di almari saja.

    ReplyDelete