18 September 2013

Aktiviti Hari Malaysia 2013

Hari Malaysia isnin lepas aku dapat jemputan kenduri doa selamat pindah rumah baru sedara aku..dia duk shah alam...so kitorang sekeluarga semua pegi termasuk mak ngan baba aku sebab diorang pun memang ada kat sini...duk shah alam depan stadium shah alam uols..D'Kayangan nama tempat tu...memang tempat orang-orang kaya la...rumah pun besar-besar...telan air liur jela aku ni kan...opsss tak amik gambar rumah sedara aku tu sebab segan...hahah ramai orang kot...maluuuu

cuma dapat amik gambar kat atas ni jela...dengan budak-budak...tapi memang besar lah rumah dia...tapi belum kemas habis sebab buat kenduri kan...perabot ngan sofa sume diorang sembunyikan kot...sebab tak nampak...hehhe :)

Lepas kenduri rumah sedara aku tu kitorang g jenjalan kat Sunway Piramid plak...ermmm time ni suami aku tak ikut...kene g genting plak settlekan keje...nasib baik adik bongsu aku ada...boleh tolong-tolong jagakan Aliff...heheh

Kitorang memula g Shah Alam tu naik dua kete...kete abang aku and kete baba...tapi lepas g kenduri baba and mak balik Johor so kitorang sume g Sunway satu kete jek...kitorang memang suka naik satu kete...senang and save...heheh

Dalam kete memasing sempat posing...heheh...amar sangat hensem okayy...mama dia pun hot gitu...keke
Ibu ngan qausar...Qausar pinjam spek amar...hahah...comel tak kite?? :)
sempat lagi aku posing sementara nyusukan Qausar...hahahah :p
Comelkan budak berdua ni...gerammm tahuuu :)

Abang Aliff yang susah nak bergambar...haishhh
Ni nak amik gambar Qausar dengan Amar...comel jek amar gelak.

 Ada tragedi masa sampai kat Sunway ni...hahah...tapi takpelah biar kami-kami jek yang tau...heheh...aku memang g sunway ni sebab aim nak g cotton on ngan Daiso...heheh...rambang mata okay g cotton on...dapat lah grab baju ngan seluar qausar and Aliff...g daiso plak aku beli pinggan mangkuk...hahah...kat daiso pun jadi...hehhe layanzz

Daaaaaa

No comments:

Post a Comment