19 March 2013

Rupa-rupanya allergic

Assalamualaikum....

Hari khamis haritu aku balik kerja amik Aliff and Qausar kat taska...pastu teacher diorang cakap maybe Qausar kene demam campak...so dia suruh kitorang g klinik check...kalau betul kene campak Qausar tak boleh datang taska sebab takut berjangkit dengan bebudak lain...so aku and suami g lah klinik...bila kat klinik doktor pun cakap campak...jadi start hari jumaat aku tak g kerja sampai lah hari isnin pun campak dia tak baik lagi...minggu lepas aku cuma kerja hari selasa jek...kebetulan hari rabu sampai jumaat aku memang amik cuti nak g Perlis adik aku konvo...ok dah balik dari Perlis pun masih tak baik jugak campak dia...aku and suami confuse and rasa Qausar ni macam bukan kene campak...yelah kalau kene campak mesti berjangkit dengan budak-budak yang belum kene campak kan...ni tak Aliff, Amar, Insyirah sume pun tak berjangkit padahal Aliff and Insyirah tiap-tiap hari peluk cium Qausar...Ok aku and suami still tak puas hati...so kitorang bawak lagi sekali Qausar g klinik...bila kitorang tunjuk je Qausar kat doktor tu dia cakap tu bukan campak...aduss sabar jela...doktor cakap yang Qausar allegic...so doktor bagi ubat sapu and bagi sabun mandi berubat...mudah-mudah gatal-gatal dia cepat hilang...kesiannya Qausar tapi nasib baik lah Qausar ni budak baikkan (bak kata aunty shela ngan aunty day) sebab masa dia kene gatal-gatal tu dia tak banyak ragam pun...baik jek...heheh ingatkan campak rupa-rupanya allergic...tapi takpelah best dapat bersama dengan Qausar lama-lama...bila duduk rumah lama-lama main-main ngan Qausar rasa macam nak berenti kerja duk rumah jaga Aliff and Qausar tapi tula bila lah nak rasa keadaan camtu...heeee :)

Bintik-bintik di kepala

Gatal-gatal di badan Qausar

Lagi bintik-bintik di kaki Qausar
Kesiankan tengok gatal-gatal kat badan Qausar...Mudah-mudahan Qausar cepat sembuh eh sayang...Aminnn :)


k daaaa :)


No comments:

Post a Comment