8 June 2012

Hasil tangan

Label untuk botol mineral

Tag untuk goodies

Tak tau kenapa suka sangat sekarang buat benda-benda ni...gambar-gambar kat atas ni hasil kerja aku sendiri...hehhe...ni cousin aku yang tempah sempena majlis aqiqah anak dia haritu...suka buat benda-benda ni sebab suka tengok gambar-gambar candy buffet yang comel-comel...terfikir sendiri dari aku tempah kat orang baik aku buat sendiri kan...boleh save sikit...hehe...buktinya masa birthday Aliff setahun haritu aku buat sendiri candy buffet...sekarang tengah fikir and buat sikit-sikit design tag untuk majlis aqiqah adik Aliff yang dalam perut nih nanti...hahaha excited gitu kan...apa nak buat tengah gila mengedit...rasa macam nak bukak bisnes buat benda ni jek...tapi ada ke orang nk tempah???...hahaha verangans jek :)

Candy buffet separuh siap...heheh :)

Candy buffet hasil tanganku :)

Label botol mineral hasil suamiku...hehe :)

Goodie bag :)

1 comment:

  1. sukenyeeee alas meja polkadot tu...li kat mana awk...if u don't mind nak tanye sikit...mcm ne awk gantung wording happy birthday tu lekat kat dinding eyh....heheheh

    ReplyDelete