4 August 2011

Yeah harini Aliff dah 9 bulan

Ye memang betul harini Aliff dah 9 bulan. Rasa kejap jek masa berlalu kan. Anak ibu dah besar dah :). Semakin besar Aliff semakin panjang akalnya hehe. Jom kita check apa yang Aliff dah pandai sekarang:) :-

         i) Aliff dah pandai mengesot (mengesot bukan main laju lagi kan macam askar)
        ii) Dah tumbuh 4 batang gigi (suka gigit ibu dia dan gigitan dia amatlah sakit okey!!)
       iii) Dah pandai tepuk tangan tau (kalau nyanyi lagu tepuk amai-amai dia pun tepuk tangan juga)
       iv) Dah panadai menyanyi juga (cuba kita nyanyi atau bagi dia dengar radio mesti dia pun sibuk  
            nyanyi gak walaupun kita tak faham apa yang dia nyanyikan hahah)
        v) Dah pandai mengamuk kalau tak dapat barang yang dia nak!!! (hahaha ni yang tak boleh tahan ni 
            sebab dah pandai dah kalau benda dia nak tak dapat dia mengamuk dan menangis. siap 
            makcik pengasuh pun cakap benda yang sama huhu)

Ini je yang setakat ni aku nampak la. dan yang penting harini juga dah 9 bulan aku bagi fully breastfeeding kat Aliff. Alhamdulillah aku harap aku dapat bagi Aliff fully breastfeeding sampai umur dia 2 tahun. InsyaAllah. cuma bulan puasa ni susu aku agak sedikit. sebenarnya frust ni tapi takpe aku tabahkan hati. kena usaha lebih sikit. chaiyok chaiyok uyah!! :) semua untuk ALIFF!!

Ok kat bawah ni ada sikit gambar Aliff pakai baju melayu. hehe comel sangat dengan keletah dia lagi. rasa sejuk jek tengok dia :). gambar ni amik saja-saja jek. sebab dah lama makcik aku bagi Aliff baju melayu tu untuk cucu-cucu lelakinya. haritu baru dapat pakai tu yang amik gambar Aliff. macam-macam gaya ada. hehe :)

Fa Amat dia pegang. bukan main suka lagi :)

Termenung jap :)


Nak buat gaya apa ek. hehe :)

Tangan Cik Adda di situ :p

Dah rimas nak tanggalkan songkok dia

Eleh geram jek tengok tau :)

Pandai bergaya juga

Ecececeh

Ada macam tuan D.O tak hahah :)

Smile :)

Tengok sapa la tu Aliff ni

Geram tak tengok gambar-gambar ni???? hahaha. takpe-takpe kalau korang tak geram biar aku jek yang geram ngan anak aku sendiri. huahahahaha. daaaaaaaa

No comments:

Post a Comment