15 August 2011

Aliff Checkup 9 Bulan

Minggu lepas pergi check up Aliff 9 bulan kat Klinik Kesihatan Kajang..Alhamdulillah semuanya ok..tapi first time la masa amik berat Aliff nangis dan tak senang duduk..mungkin sebab dia dah besar jadi dia tak selesa baring kat penimbang tu..haha siap nurse tu cakap Aliff sangat aktif..nurse tu pun susah nak amik ukur lilit kepala Aliff..lepas urusan Aliff dah settle suami aku suruh lak aku mintak pil perancang..ingat nak amik pil perancang ni senang jek tapi rupa rupa nya agak leceh jugak sebab kena buka buku macam masa pregnant dulu..fuhhh..lepas tu makan pil tu pun tak boleh tertinggal makan walaupun satu hari...kene makan ikut masa..kalau hari first makan pukul 9.00pm dan tiap tiap hari berikutnya pun kena makan waktu yang sama..aduhhhhh aku ni dah la sekarang cepat lupa..ermmmm dan aku dah pun tertinggal makan pil tu malam tadi waaaaaaaaa aku lupa la..macam mana ni??? dush dush dush apa la yang aku fikir malam tadi sampai lupa nak makan pil tu...dah la malas nak ingat jom layan gambar :)

Klinik Kesihatan Anak dan Ibu :)

Aliff dan Apak :)

Aliff tengah tengok nurse eh :)

Aliff pandang ibu amik gambar Aliff :)

Aliff tengah tengok nurse buat apa tu :)

Note: umur Aliff setahun nanti baru pergi check up dan inject lagi :)

No comments:

Post a Comment