20 October 2012

Sambungan entry sebelum ni

Adoiii boleh kan tertekan send padahal belum siap..haha..ok kita sambung balik entry sebelum ni..ermmmm cite pasal suami aku dan sup nya kan..hhehe ok ada satu hari tu masa tu awal-awal dia masakkan untuk aku la..dia masak sup pastu boleh plak masukkan udang..habis kawan-kawan perempuan sekolah dia marah..yela udang tu orang pantang mana boleh makan..dah la gatal silap-silap boleh jadi bentan..tapi alhamdulillah aku ok je..heheh


Sekarang ni on the way balik johor..balik tengok-tengok rumah..sebelum baba & mak aku pergi haji baba aku ada pesan suruh aku adik-beradik balik tengok-tengok rumah..tak sedap la biarkan kosong lama-lama..huhuhu..sebenarnya aku ada plan untuk hari ni tapi lain pulak jadinya..huhh pasrah jela


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment