8 May 2012

Suami saya masuk hospital

Assalamualaikum...
Agak letih minggu ini...letih dari minggu lepas tak habis lagi...badan pun lemau jek...baru baik demam tapi selsema masih ada...rasa seperti tidak cukup rehat...minggu lepas en.suami masuk hospital...sebab nak operate lutut injured akibat penangan futsal...huhu....

En.suami operate kat hospital pusrawi, kl...jauh kan...tapi dah en.suami yang nak pergi sana layankan jela walaupun jauh...nama jek hospital swasta kena bayar beribu-ribukan tapi isteri tak boleh temankan untuk bermalam kat sana jadi terpaksa lah aku ulang alik dari kajang ke kl...dah lah jamed kan...nasib baik lah aku tinggal dekat dekat jek dengan adik beradik aku...diorang lah yang tolong hantar and amik aku dari hospital...Terima kasih Ya ALLAH kerana mengurniakan keluarga dan adik beradik yang sangat prihatin dan best...dan tidak berkira :)

suami termenung mengenangkan nasib...heheh

suka lah tu dapat makan makanan hospital :p

budak ini memang tak reti duduk diam masa kat hospital

macam-macam gaya...heheh

aku yang bosan duk main FB jek...huhuh

hahah comel la tu :)

budak yang sentiasa buat aku dan suami happy, geram, nak marah, nak gomol dan macam-macam lagi lah :)

akhirnya tertido kerana keletihan :)

P/s : Gambar ni semua diambil masa suami belum operate lagi...hari pertama masuk wad :p



No comments:

Post a Comment