15 December 2011

Kelas berenang

Aku masuk kelas berenang???? macam tak percaya je kan tapi itulah hakikatnya...hahahah...aku sebenarnya memang tak pandai berenang...ni masuk kelas pun sebab suami aku yang masukkan nama...huhuh...kat office ada buat kelas berenang...masa dapat email tu aku tak kesah pun n macam tak minat pun ada...tetiba haritu suami aku tanya excited tak nak berenang?? aku cakap la yang aku tak bagi nama pun...huhuh pastu suami aku cakap dia ada masukkan nama aku...hah??? layan kan jela :)

Ok semalam dah mula kelas berenang...mula-mula takut gak tapi lama-lama ok...yeayyyy suka suka!!! heheh arini pun ada tapi campur dengan lelaki...sebab hari sabtu tak boleh nak pergi...mak dengan baba nak datang...yeayyy lagi!!! hahaha :) tapi cam malu gak la ada budak lelaki...tapi layan kan jela...huhuh...k nak siap siap kul5.30 nak balik amik baju!!! yeayyyy lagi...hahahha gediks tau ini olang...daaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment