30 September 2011

Baba & Mak Junior :)


kenapa aku nye tajuk baba n mak junior??...tengok lah baju yang kitorang pakai tu...aku pakai baju mak aku n adik aku lak pakai baju baba aku...heheheh mesti tak percaya kan aku boleh pakai baju kebaya mak aku...hahahha memang ramai tak percaya sebab mak aku ngan aku memang lah lain dari segi tinggi dan kebesaran...aku ni kecik dan rendang hahha tapi mak aku tinggi dan besar...kalau korang nak tau mak aku dulu ramping cam kerangga siap pernah menang ratu kebaya kat sekolah dia dulu tau...ada lah dua tiga helai kebaya mak aku yang aku amik...kebaya jer la kan boleh aku amik kalu baju kurung memang cam jubah la jawabnya aku pakai...hohoho...baju yang adik aku pakai tu baju baba aku nye..yang adik aku lak siap kecik kan lagi baju tu...besau katenye...aku suka la baju baba aku tu nampak klasik...heheh


No comments:

Post a Comment