24 June 2011

Team Building oh team building

Yeahhhhhh esok mak dan baba nak datang..mereka datang sebab nak tolong jaga Aliff ahad sampai selasa minggu depan..sweet kan mak ngan baba aku..baba sanggup cuti dari kerja dua hari tu nanti tau..hehe..terima kasih baba ngan mak!!..ini kerana aku dan suami kena pergi team building..heheh..tak tau la suka ke tak ek sebab sudah semestinya terpaksa tinggalkan anak kesayanganku Aliff...waaaaaaaa..ceh aku lak yang lebih padahal Aliff takde pape..hehe..yela harap-harap Aliff ok jek bila aku dan suami takde..First time kami berdua takde..selalunya salah seorang jek..tu yang import mak ngan baba datang kajang..heheh :)..dan harap-harap mak  ngan baba bole handle Aliff..yela kan anakku itu full breastfeed..malan-malam mesti nak mengempeng(betul ke aku eja ni..haha lantak la..huhu)..erm n harap-harap lagi stok susu mencukupi buat anakku sayang itu..

Pesanan untuk anakku Aliff : Aliff jangan nakal-nakal tau bila ibu ngan apak takde ni..ibu ngan apak pergi keje kejap jek..nanti bila ibu ngan apak balik, kita main sama-sama lagi ye..SAYANG ANAK IBU!!!!!! muahhhhh 1000x

No comments:

Post a Comment